KSV PITTEM  heeft een belangrijke stap gezet in de opvolging van alle spelers. Door de aankoop van het programma “ProSoccerData” zullen wij al onze spelers op een meer gestructureerde en professionele wijze opvolgen.

Niet alleen worden hun aanwezigheden, prestaties op wedstrijden en trainingen, evaluaties, kwetsuren enz via dit programma bijgehouden maar ook de communicatie naar de spelers, ouders wordt hierdoor geautomatiseerd.

Bij gebruik van het programma zullen spelers en ouders automatisch op de hoogte gebracht worden van elke wijziging die wordt aangebracht in de agenda van de speler. Afgelasten van trainingen en wedstrijden, bijkomende trainingen, bekendmaken van de selectie voor een wedstrijd, individuele uitnodigingen voor evaluatie, enzovoort. Alle berichten worden automatisch via een de app op de GSM en per mail naar de speler verzonden.

Bij inschrijving ontvangen alle spelers een login op het doorgegeven e-mailadres.  Indien een extra mailadres aan het account gekoppeld moet worden gelieve dit door te geven op onderstaande mailadres: desmet.marino@telenet.be

Inloggen via pc kan op via onderstaande website:

PSD KSV PITTEM

Je kan de app downloaden via onderstaande links:

PRO SOCCER DATA via GOOGLE PLAY STORE

PRO SOCCER DATA via APP STORE

Dit betekent ook dat dit vanaf heden de enige manier van communicatie is tussen onze club en de spelers.  Er zal geen officiële informatie meer uitgewisseld worden via gewone mail of bijvoorbeeld Whatsapp.

KSV PITTEM zet hiermee opnieuw een stap in de goede richting.