We kunnen er niet omheen.  Om als voetbalclub een gezond beleid te kunnen voeren zijn er heel wat financiële middelen nodig.  De volledige organisatie van de club werkt op basis van de vrijwilligers van het hoofd- en jeugdbestuur.  Op evenementen kunnen we gelukkig ook rekenen op een schare trouwe sympathisanten die ons belangeloos bijstaan.

De vele leuke evenementen die we organiseren volstaan echter niet om alle kosten te dekken.  Daarom heeft ook KSV Pittem nood aan sponsoring om de werking verder uit te bouwen in functie van de spelers van jong tot oud.  We bieden diverse sponsorfomulesformules aan, van shirtsponsoring tot publiciteitspanelen aan het eerste veld.

Bijkomend investeerden wij ook in een gloednieuwe boarding om de toekomst van ons indoortornooi veilig te stellen.  Voor deze boarding zijn wij ook op zoek naar bedrijven die ons met dit project willen steunen door middel van een lifetime sponsorformule.  Met een éénmalige sponsoring bent u verzekerd van een levenlange zichtbaarheid op 1 van de boardingelementen.  Aangezien deze boarding ook verhuurd wordt, beperkt de zichtbaarheid zich niet tot activiteiten van KSV PITTEM.  Meer info op www.voetbalboarding.be.

Interesse om ons te helpen bij de verdere uitbouw van de club van ons hart?  Aarzel dan niet om contact op te nemen met:

Rowan Vanhaecke

rowan@ksv-pittem.be